Klimatyczne miejsce, nowe znajomości, pyszna kawa, błysk fleszy, długie rozmowy o ekskluzywnych rzeczach...
Gdzie spędziłam niedzielne popołudnie?
17 września 2017r. w Centrum Konferencyjnym warszawskiego hotelu AIRPORT Okęcie odbył się event z okazji 25lecia firmy Amway w Polsce, podczas którego zgromadzeni goście obejrzeli prezentacje produktów, m.in. perfum, kosmetyków, suplementów diety oraz skorzystali z profesjonalnych porad trenerów Amway Academy, m.in. w zakresie:
✔ makijażu
✔ kosmetyków pielęgnacyjnych
✔ dbania o swoje zdrowie i samopoczucie.
Ponad 1000 osób, miłośników zdrowego trybu życia
i ekskluzywnych kosmetyków uczestniczyło w tym
niesamowitym wydarzeniu, wspólnie celebrując okrągłą
rocznicę Amway Polska.
Z racji zainteresowań najbardziej przypadły mi do gustu perfumy oraz kosmetyki. Obok doskonałej zabawy zgłębiałam arkana najnowszych i przyszłych trendów makijażowych marząc o nadchodzącej szybkimi krokami do Polski limitowanej kolorowej serii ARTISTRY ALL-OUT GLAM na sezon jesień / zima 2017.
Na sobie tego dnia miałam perfumy ARTISTRY FLORA CHIC, największą moją uwagę zwróciła woda perfumowana ANTICIPATE Intense (zdjęcie powyżej), która kryje w sobie soczyste nuty jeżyny, elegancję białej frezji, ciepłej orchidei, zmysłowego arabskiego jaśminu. Wszystko cudownie układa się na akordach bazowych złożonych z drzewa sandałowego, paczuli i wanilii.
W moim osobistym odczuciu event był świetnym wydarzeniem do zapoznania się z zaletami tych produktów, przetestowania ich na własnej skórze, porównaniu kolorystyki, dopasowaniu odpowiedniej do posiadanego typu urody.
Doskonała znajomość produktów, zrozumienie potrzeb przyszłych klientów, traktowanie każdego indywidualnie, pozwalała odpowiedzieć Przedsiębiorcom Amway (oni są podstawą istnienia firmy) na najbardziej dociekliwe pytania odnośnie produktów, sprzedaży czy rozpoczęcia biznesu Amway, tym samym dając wygodę w podjęciu decyzji.
Krem do twarzy ARTISTRY SUPREME LX
Zaprezentowano m.in. innowacyjną, luksusową linię ARTISTRY SUPREME LX a doświadczenie i technologia jaką dysponuje firma wnosi do branży kosmetycznej nowe standardy. Stosując tą linię to my decydujemy o sile pielęgnacji (niniejszy krem do twarzy możemy stosować na dzień i na noc) a nasza skóra będzie czerpać z niego to, co najbardziej potrzebuje: nawilżenia, regeneracji a może działania przeciwzmarszczkowego bardziej?
Takie eventy są świetną okazją do wymiany doświadczeń urodowych, sprzedażowych, można nawiązać ciekawe znajomości, pozyskać nowych partnerów biznesowych albo jak to było w moim przypadku, spotkać Czytelniczki bloga Perfumella.
Ja i Monika Molenda - makijażystka (uwielbia kolorówkę Artistry), Czytelniczka mojego bloga.
Aneta Wolicka - Samsel - Przedsiębiorca Amway, Czytelniczka mojego bloga na zdjęciu ze mną na zakończenie imprezy.
Genialna atmosfera, uśmiechy na twarzach obecnych tam ludzi, zapach pięknych perfum spowodowały, że mam wielką chęć na następne spotkanie z Amway. Zachęcam zajrzeć na stronę Amway.pl i poczytać o sukcesie firmy w ujęciu historycznym.
Fajne foty
OdpowiedzUsuńWyrazisty artykuł
OdpowiedzUsuń