Niemal każdy z nas posiadał kiedyś kalendarz "zdzierak" lub już zakupił na 2012r. Moja Mama, wierna swoim przyzwyczajeniom, takowy już posiada i oto co znalazłam nt. perfum. Na wstępnie nadmienię tylko, iż Babcia Alina - najbardziej znana autorka współczesnych polskich poradników - po kilku latach nieobecności postanowiła się przypomnieć i powrócić do Czytelników. Jest z nami od 1985r. W Internecie znalazłam tylko jedną ilustrację.
Foto ze strony potrawyregionalne.pl
Zatem w kalendarzu na 2012r. "Tajemnice zdrowia i urody" czytamy (fragment):
"Najłatwiej i najpełniej wyczarujemy swój własny zapach, jeśli wonności wcierać będziemy w kark, skórę za uszami, w zgięciu łokci, wierzch dłoni, wewnętrzną stronę przegubu oraz pod kolanami". Pondato, Babcia Alina poleca, aby nie perfumować odzieży, "(...) z wyjątkiem chusteczki do nosa". Co więcej, "trzeba bardzo uważać, aby zapach dezodorantu i lakieru do włosów nie kłócił się z zapachem perfum" i "o podstawowej zasadzie stałego kontaktu z wodą i mydłem przed stosowaniem pachnideł, pisać nie wypada". Babcia Alina nadmienia, iż "erotyzujące działanie przypisuje się wszystkim perfumom" a tym samym wyjaśnia, że "różnica między perfumami a wodą toaletową polega na stężeniu, w jakim występuje koncentrat zapachowy". To znaczy "perfumy zawierają od 1 do 20 procent esencji zapachowej, wody od 8 do 10 procent". Dalej czytamy zalecenia: "jeśli nie stać nas na dobre perfumy, kupujmy mniej kosztowne wody toaletowe; zawsze lepiej się odrobinę "niedoperfumować" niż uperfumować przesadnie; elegancką panią otaczać powinna subtelna mgiełka zapachu, nic ponadto".
Perfumy są drogie, mimo to przepadamy za nimi, natomiast prezent w tej postaci jest bardzo wytworny. Babcia Alina pamiętać każe, iż istnieją ogólne zasady, tj. "osoby bardzo młode używać powinny perfumy delikatne i lekkie". Do brunetek pasują pachnidła "zdecydowane i lekko gorzkawe", a do blondynek "subtelne i słodkie". Oczywiste jest, aby przy wyborze perfum, zwłaszcza na prezent, uwzględnić temperament, styl życia i indywidualność osoby obdarowanej. Perfumy towarzyszyły i będą towarzyszyć miłości a węch to iście prymitywny zmysł, który wówczas nie łatwo poddaje się świadomej kontroli.
SZUKAJ NAZWY PERFUM LUB KOSMETYKÓW
12 grudnia 2011
03 grudnia 2011
Oriflame - Precious Moments
Jeżeli dysponujesz kwotą do 30zł, co więcej, uwielbiasz zapach Kenzo - Flower i zwyczajnie nie stać Cię na niego - zapisz się TUTAJ do klubu Oriflame i sięgnij po łudząco podobny Precious Moments tejże właśnie firmy.
Mam w tej chwili natłok myśli, o wszystkim chciałabym Wam napisać, ale trzeba wszystko zebrać w jedną całość i wybrać najważniejsze fakty. Zaczynając od opakowania. Moment, w którym otworzyłam zafoliowane pudełko i zaaplikowałam kroplę tego pachnidła, uważam za przełomowy. Powrócił zapach starych dobrych czasów, wówczas królowały perfumy Flower. Owszem, dziś nadal są "niezniszczalne", chociaż może nieco zapomniane. Niemniej jednak Precious Moments początkowo jest niemalże taki sam jak Flower. Ta sama świeżość, soczystość, chłód. Kiedyś pisałam Wam, że w sklepach sprzedawano odpowiednik Flower zwany po prostu Eau de Tokyo. Powstaje więc pytanie: czy Oriflame ma coś wspólnego z firmą Blue up? Gdyby ktoś zakrył mi oczy mogłabym przysiąc, że Eau de Tokyo i Precious Moments to jedno i to samo.
Oriflame proponuje używać Precious Moments zimą, w okresie karnawału. Ja uznaję to pachnidło jako świetną "broń" przed upalnym latem. Jak wspominałam jest to zapach bardzo zimny, rześki, soczysty, nawet nieco gorzki, pozbawiony elegancji, wyrafinowania. Nie kojarzy mi się z wytwornymi przyjęciami do białego rana jak sugeruje reklama. To ratunek dla rozgrzanego ciała, moment wytchnienia w ciągu gorącego dnia, chwila dla wyciszenia zmysłów. Chwila, rzekłam... Precious Moments nie jest trwałym zapachem, co pozwala na częstsze jego używanie. Na dnie flakonika widzimy biały pyłek diamentowy, gdy potrząśniemy flakon (przypomni się Wam śnieżna kula z Mikołajem od wujka z Ameryki :-) i spryskamy opaloną skórę, włosy, czarną sukienkę lub czarne rajstopy, otoczymy się srebrzystymi, błyszczącymi, brokatowymi drobinkami. Pewne nowatorstwo, aczkolwiek trzeba pamiętać, aby lepiej nie nosić tych perfum w torebce. Pyłek może przedostać się do dozownika i zablokować możliwość aplikacji. A gdybyśmy przypadkiem zapomniały założyć błyskotki, flakon ma w zanadrzu regulowany srebrny pierścionek w kształcie kwiatu. Niektóre panie myślą, że to czterolistna koniczyna. Kto wie, może przyniesie szczęście.
Tak więc Precious Moments to propozycja 3 w 1. Perfumy, ozdoba ciała diamentowymi drobinkami i biżuteria. W składzie mamy czarną porzeczkę, jeżynę, poziomkę, magnolię, jaśmin oraz piżmo i karmel. Mimo, iż wymieniłam poziomkę i karmel, nie ma w tym zapachu żadnej nuty słodyczy. Zdecydowanie polecam na lato. Raczej tylko młode panie uznają go za "swój", nieinwazyjny, przyjazny. Starsze uznają brokat i pierścionek za totalną tandetę a zapach jako mało zauważalny, nie innowacyjny. Do miana "przebojowy" wiele mu brakuje, ale w końcu nie jest to propozycja z najwyższej półki. Tylko buteleczka i diamentowy pył przywodzi na myśl zimę i Święta Bożego Narodzenia. Czy warto kupić? Na wstępie wspomniałam o podobieństwie do Kenzo oraz o niewielkiej kwocie. Za 50ml, jako konsultantki zapłacimy nawet 23zł, natomiast klientka zapłaci nawet 99zł.
Mam w tej chwili natłok myśli, o wszystkim chciałabym Wam napisać, ale trzeba wszystko zebrać w jedną całość i wybrać najważniejsze fakty. Zaczynając od opakowania. Moment, w którym otworzyłam zafoliowane pudełko i zaaplikowałam kroplę tego pachnidła, uważam za przełomowy. Powrócił zapach starych dobrych czasów, wówczas królowały perfumy Flower. Owszem, dziś nadal są "niezniszczalne", chociaż może nieco zapomniane. Niemniej jednak Precious Moments początkowo jest niemalże taki sam jak Flower. Ta sama świeżość, soczystość, chłód. Kiedyś pisałam Wam, że w sklepach sprzedawano odpowiednik Flower zwany po prostu Eau de Tokyo. Powstaje więc pytanie: czy Oriflame ma coś wspólnego z firmą Blue up? Gdyby ktoś zakrył mi oczy mogłabym przysiąc, że Eau de Tokyo i Precious Moments to jedno i to samo.
Oriflame proponuje używać Precious Moments zimą, w okresie karnawału. Ja uznaję to pachnidło jako świetną "broń" przed upalnym latem. Jak wspominałam jest to zapach bardzo zimny, rześki, soczysty, nawet nieco gorzki, pozbawiony elegancji, wyrafinowania. Nie kojarzy mi się z wytwornymi przyjęciami do białego rana jak sugeruje reklama. To ratunek dla rozgrzanego ciała, moment wytchnienia w ciągu gorącego dnia, chwila dla wyciszenia zmysłów. Chwila, rzekłam... Precious Moments nie jest trwałym zapachem, co pozwala na częstsze jego używanie. Na dnie flakonika widzimy biały pyłek diamentowy, gdy potrząśniemy flakon (przypomni się Wam śnieżna kula z Mikołajem od wujka z Ameryki :-) i spryskamy opaloną skórę, włosy, czarną sukienkę lub czarne rajstopy, otoczymy się srebrzystymi, błyszczącymi, brokatowymi drobinkami. Pewne nowatorstwo, aczkolwiek trzeba pamiętać, aby lepiej nie nosić tych perfum w torebce. Pyłek może przedostać się do dozownika i zablokować możliwość aplikacji. A gdybyśmy przypadkiem zapomniały założyć błyskotki, flakon ma w zanadrzu regulowany srebrny pierścionek w kształcie kwiatu. Niektóre panie myślą, że to czterolistna koniczyna. Kto wie, może przyniesie szczęście.
Tak więc Precious Moments to propozycja 3 w 1. Perfumy, ozdoba ciała diamentowymi drobinkami i biżuteria. W składzie mamy czarną porzeczkę, jeżynę, poziomkę, magnolię, jaśmin oraz piżmo i karmel. Mimo, iż wymieniłam poziomkę i karmel, nie ma w tym zapachu żadnej nuty słodyczy. Zdecydowanie polecam na lato. Raczej tylko młode panie uznają go za "swój", nieinwazyjny, przyjazny. Starsze uznają brokat i pierścionek za totalną tandetę a zapach jako mało zauważalny, nie innowacyjny. Do miana "przebojowy" wiele mu brakuje, ale w końcu nie jest to propozycja z najwyższej półki. Tylko buteleczka i diamentowy pył przywodzi na myśl zimę i Święta Bożego Narodzenia. Czy warto kupić? Na wstępie wspomniałam o podobieństwie do Kenzo oraz o niewielkiej kwocie. Za 50ml, jako konsultantki zapłacimy nawet 23zł, natomiast klientka zapłaci nawet 99zł.
23 listopada 2011
Oriflame M by Marcel
M by Marcel to propozycja dla kobiet dobiegających czterdziestki i starszych, świadomych swojej urody i stylu (również w ubiorze). Idealna na jesień i zimę, zdecydowanie wieczorowa, ciężka, odważna. Dama (bo jakże inaczej nazwać kobietę, która używa tego zapachu) emanuje pewnością siebie, charyzmą, wolnością; jest muzą. M by Marcel zachwycają, intrygują a noszą w sobie nuty róży tureckiej, delikatnych akordów kadzidła, absyntu. W składzie mamy także daktyl, irys, zamsz, paczulę i ambrę. Wszystkie elementy tworzą niezwykle kobiecą, "pieprzną" woń a do tego bardzo trwałą. Aż chciałoby się ponarzekać, lecz ja, jako zwykła konsumentka, nie mam na co. To pachnidło kojarzy mi się z bogactwem, mega luksusem a poniekąd nawet z konserwatyzmem, bowiem gdzieś w tle czuję chłód i niedostępność...
Ten fascynujący zapach, utrzymujący się na drugim miejscu wśród oferty Oriflame, zamknięto w gustownym, nowoczesnym, modnym flakonie. Powrót do odcieni starego złota. Fakt faktem, o ile wnętrze trwałe o tyle korek dosyć szybko traci swą barwę (ściera się, matowieje), zwłaszcza podczas noszenia w torebce. Nie ma co "wycierać" tak ciekawego flakonu w czeluściach naszego "mini - centrum dowodzenia", lepiej postawić je w widocznym dobrze oświetlonym miejscu w naszej ulubionej części domu - czyli w sypialni/łazience, na toaletce.
Serdecznie polecam. Idealne perfumy na Sylwestra jak znalazł. Zupełnie odmienna propozycja perfumeryjna od wcześniejszych z Oriflame. Cena: około 90zł za 50ml.
Uwaga: Na dzień 06.04.2014 zapach w sklepie Oriflame nie jest już dostępny.
22 listopada 2011
Oriflame Delicacy
Inspiracją do stworzenia kuszącego flakonu perfum Delicacy były słodkie wypieki francuza Christophe`a Michalaka, jednego z najbardziej znanych cukierników na świecie. Michalak nazywa siebie projektantem, ubierającym nie kobiety a desery. Ponoć uczucie spełnienia towarzyszy mu wtedy, kiedy widzi radość w oczach osób, którym prezentuje swoje smakowite wypieki.
Oriflame reklamuje Delicacy jako najsłodszą z pokus... Buteleczka stworzona na kształt bajecznego ciastka..., zatem jak pachnie wnętrze...? Im dłużej "obcuję" z tym zapachem to przypomina mi smak rurek z kremem lub pączków z różanym nadzieniem, które tak uwielbiałam w dzieciństwie, jest kobiecy, delikatny, dzienny, nawet nieco infantylny i oczywisty, ale z pewnością nie szykowny czy uwodzicielski. Teraz hołduję zasadzie "jestem tym co jem" i trzymam się z daleka od słodyczy, jednakże słodkim perfumom nigdy się nie oprę. Moja radość była podwójna, na wieść, że Delicacy ma być prawdziwie słodkim pachnidłem. Niestety przeżyłam rozczarowanie, bowiem koniec (nuta bazowa) jest niemal taki sam jak początek (nuta głowy), w ogóle się nie rozwija, nie wyczuwam nuty serca, czasem całość przywodzi na myśl krem do twarzy bogaty w składniki zapachowe. Niemniej jednak ta owocowo - kwiatowa (bomba) kompozycja faktycznie odznacza się delikatnością, spokojem, ciepłem, niewinnością. W składzie mamy przepyszne owoce: truskawka, malina, gruszka; kwiaty: róża (według mnie najbardziej wyczuwalna) i inne jak: wanilia, piżmo, różowy pieprz (praktycznie go nie czuć). Perfumy słodkie, optymistyczne, całoroczne, fajne na prezent dla młodych, zakochanych pań, wierzących w romantyczną miłość... Delicacy to z pewnością wyjątkowe połączenie oryginalności i inspiracji, którego celem jest wydobyć słodkie strony charakteru kobiety. Po prostu ładny. Dostępny od Katalogu nr. 17/2011. Cena: około 55zł za 30ml.
Oriflame reklamuje Delicacy jako najsłodszą z pokus... Buteleczka stworzona na kształt bajecznego ciastka..., zatem jak pachnie wnętrze...? Im dłużej "obcuję" z tym zapachem to przypomina mi smak rurek z kremem lub pączków z różanym nadzieniem, które tak uwielbiałam w dzieciństwie, jest kobiecy, delikatny, dzienny, nawet nieco infantylny i oczywisty, ale z pewnością nie szykowny czy uwodzicielski. Teraz hołduję zasadzie "jestem tym co jem" i trzymam się z daleka od słodyczy, jednakże słodkim perfumom nigdy się nie oprę. Moja radość była podwójna, na wieść, że Delicacy ma być prawdziwie słodkim pachnidłem. Niestety przeżyłam rozczarowanie, bowiem koniec (nuta bazowa) jest niemal taki sam jak początek (nuta głowy), w ogóle się nie rozwija, nie wyczuwam nuty serca, czasem całość przywodzi na myśl krem do twarzy bogaty w składniki zapachowe. Niemniej jednak ta owocowo - kwiatowa (bomba) kompozycja faktycznie odznacza się delikatnością, spokojem, ciepłem, niewinnością. W składzie mamy przepyszne owoce: truskawka, malina, gruszka; kwiaty: róża (według mnie najbardziej wyczuwalna) i inne jak: wanilia, piżmo, różowy pieprz (praktycznie go nie czuć). Perfumy słodkie, optymistyczne, całoroczne, fajne na prezent dla młodych, zakochanych pań, wierzących w romantyczną miłość... Delicacy to z pewnością wyjątkowe połączenie oryginalności i inspiracji, którego celem jest wydobyć słodkie strony charakteru kobiety. Po prostu ładny. Dostępny od Katalogu nr. 17/2011. Cena: około 55zł za 30ml.
18 listopada 2011
Burberry - Body
Nie mając ponoć zielonego pojęcia o perfumach (słowa czytelników - krytyków), długo zastanawiałam się czy napisać recenzję najnowszego zapachu Burberry. No bo niby po co miałabym zapisywać, zapychać, niszczyć wirtualne karty internetu nudnymi, infantylnymi, nic nie wnoszącymi wypowiedziami. A jednak... zapach jest nawet ciekawy, że nie mogłam się powstrzymać od udzielenia poniższej wypowiedzi, dedykowanej tym, którzy uwielbiają czytać moje "kretyńskie", niedojrzałe recenzje.
Body to najbardziej wyczekiwane tegoroczne pachnidło w Polsce, a może i na świecie. Jeszcze gdy nie były w naszym kraju dostępne, na próżno było wypytywać o szczegóły przedstawicieli tej marki. O tym zapachu zrobiło się głośno za sprawą gorącej kampanii reklamowej. Burberry nie udostępniła spisu nut zapachowych a jedynie dosyć kontrowersyjne zdjęcie modelki Rosie Huntington - Whiteley, uznawanej już za ikonę brytyjskiego stylu. Sam zapach jest łatwy do noszenia, dzienny, promienny, ciepły, optymistyczny, raczej całoroczny, wyrażający elegancką prostotę a wszystko dzięki kwiatowo - drzewnej kompozycji. Zdecydowanie najbardziej dominuje nuta bazowa tj. drzewo sandałowe, wanilia, piżmo, ambra. W składzie mamy także irys, brzoskwinię, różę, zielony absynt i frezję. Początkowo lekko metaliczny, kojarzący się z nowoczesnością, ale nie nowatorstwem. Przyjemnie "duszący". Następnie mamy pudrowy zapach kwiatów a tenże bukiet otulony jest aromatami wilgotnych drzew. Gdzieś w tle wyczujemy akordy aksamitnych owoców.
Body przetestowałam z entuzjazmem, niestety nie skojarzył mi się ze zmysłową, pełną wdzięku kobietą, która nie ma nic do ukrycia. Jest to zapach skromny, grzeczny, ulotny. Fakt, że nie jest zbyt trwały przypomniał mi pewne porównanie, gdzieś tam zasłyszane. Kiedy artystka/artysta chce odwrócić uwagę od braków wokalnych, muzycznych tudzież aktorskich - nietuzinkowym, wyzywającym strojem przyćmi te niedoskonałości. Łopatologicznie uzasadniając, ociekająca zmysłowością reklama i mega seksowna modelka mają odwrócić uwagę od miernej trwałości perfum. Lepiej żeby erotyzm nie spajał się z wysoką kulturą osobistą chciałoby się rzec.
Flakon ładny, aczkolwiek ten o największej pojemności wygląda jakby zaraz miał się przewrócić i pewnie dlatego na sklepowych półkach zazwyczaj leżakuje. Cena: 390zł za 85ml.
08 listopada 2011
Oriflame - Volare Magnolia
Ostatni raz "zakochałam się" kilka miesięcy temu a były to pachnidła Choparda pod tytułem Happy Spirit i Happy Spirit Magical Nights. Nieco później "szukałam swojego miejsca", nic mi się nie podobało, nowości nie zbytnio mnie nie kusiły, starocie nieco się "przejadły". Owszem, czasem przyjemnie wrócić do pięknej przeszłości. Szkoda tylko, że niektóre zapachy są już niedostępne.
Konsultantką Oriflame zostałam dokładnie w październiku 2011 roku, miałam okazję przetestować wiele pachnideł tej firmy, zakupić i zatrzymać tudzież komuś podarować. Jak grom z jasnego nieba, w sensie pozytywnym oczywiście, dopadła mnie "miłość" do Volare Magnolia. Zapach znajomo pachniał, kilka minut zajęło mi przypomnienie sobie, gdzie i kiedy go "słyszałam i widziałam". Jakkolwiek idiotycznie by to brzmiało, nie raz zastanawiam się czy zapach można zobaczyć... No, ale nie ważne. Volare Magnolia "poznałam" na otwarciu ponoć największej na świecie fontanny - Warszawa. Jestem niemalże w 100% pewna, że był to ten zapach....
...tak subtelny, tak ciepły, tak zmysłowy i elegancki, że po raz pierwszy nie miałam siły się zatrzymać... Zdobywając łup jesienią, dopięłam swego, karmiąc głodne ego. Teraz ja mogę czuć się wyjątkowo, poprawiać sobie nastrój każdego dnia, rozmyślać o romantycznej miłości... Aromaty cytrusów, kwiatu pomarańczy, róży, jaśminu i piżma oraz tytułowej magnolii zamknięto w dziewczęcym, delikatnym, różowym flakonie. Nuty te są zaskakujące a jednocześnie pobudzające wyobraźnię, słodycz w powolnym tempie przeplata się z wonią cytrusów, co harmonijnie podkreśla wyjątkowość jaką jest bycie kobietą. Volare Magnolia jest nieskazitelny, delikatny, odzwierciedla romantyczne dusze. Słowem - przyjemny, nie duszący, rozwijający się harmonijnie, idealny na każdą porę roku, dla pań w każdym wieku. Co ważne, nie jest męczący ani uciążliwy. W późniejszej fazie może przywodzić na myśl zapach mydła. Niektórym klientkom przypomina perfumy Insolence od Guerlain. Jedynym mankamentem a zarazem cechą charakterystyczną perfum Oriflame jest słaba trwałość na skórze a mega na wełnianych ubraniach. Aczkolwiek za niską cenę warto po niego sięgnąć. Kupić dla siebie lub na prezent. Gorąco polecam. Jest to mój numer 1 na liście zapachów tejże firmy. Jedna kropla wieczorem absolutnie dla mnie wystarczy.Aktualizacja: mamy rok 2018 a tych perfum już dawno nie ma w Oriflame. Liczę na ich powrót.
Konsultantką Oriflame zostałam dokładnie w październiku 2011 roku, miałam okazję przetestować wiele pachnideł tej firmy, zakupić i zatrzymać tudzież komuś podarować. Jak grom z jasnego nieba, w sensie pozytywnym oczywiście, dopadła mnie "miłość" do Volare Magnolia. Zapach znajomo pachniał, kilka minut zajęło mi przypomnienie sobie, gdzie i kiedy go "słyszałam i widziałam". Jakkolwiek idiotycznie by to brzmiało, nie raz zastanawiam się czy zapach można zobaczyć... No, ale nie ważne. Volare Magnolia "poznałam" na otwarciu ponoć największej na świecie fontanny - Warszawa. Jestem niemalże w 100% pewna, że był to ten zapach....
...tak subtelny, tak ciepły, tak zmysłowy i elegancki, że po raz pierwszy nie miałam siły się zatrzymać... Zdobywając łup jesienią, dopięłam swego, karmiąc głodne ego. Teraz ja mogę czuć się wyjątkowo, poprawiać sobie nastrój każdego dnia, rozmyślać o romantycznej miłości... Aromaty cytrusów, kwiatu pomarańczy, róży, jaśminu i piżma oraz tytułowej magnolii zamknięto w dziewczęcym, delikatnym, różowym flakonie. Nuty te są zaskakujące a jednocześnie pobudzające wyobraźnię, słodycz w powolnym tempie przeplata się z wonią cytrusów, co harmonijnie podkreśla wyjątkowość jaką jest bycie kobietą. Volare Magnolia jest nieskazitelny, delikatny, odzwierciedla romantyczne dusze. Słowem - przyjemny, nie duszący, rozwijający się harmonijnie, idealny na każdą porę roku, dla pań w każdym wieku. Co ważne, nie jest męczący ani uciążliwy. W późniejszej fazie może przywodzić na myśl zapach mydła. Niektórym klientkom przypomina perfumy Insolence od Guerlain. Jedynym mankamentem a zarazem cechą charakterystyczną perfum Oriflame jest słaba trwałość na skórze a mega na wełnianych ubraniach. Aczkolwiek za niską cenę warto po niego sięgnąć. Kupić dla siebie lub na prezent. Gorąco polecam. Jest to mój numer 1 na liście zapachów tejże firmy. Jedna kropla wieczorem absolutnie dla mnie wystarczy.Aktualizacja: mamy rok 2018 a tych perfum już dawno nie ma w Oriflame. Liczę na ich powrót.
09 września 2011
Perfumy Jennifer Lopez Live
Byłam niezmiernie ciekawa tego zapachu a kiedy wreszcie go otrzymałam poczułam się jakby oszukana. Rozpoznałam znajome nuty. Po kilku minutach doszłam do wniosku, że tak samo pachnie pewien odpowiednik, sprzedawany w dużych marketach i na bazarach po znacznie niższej cenie, mianowicie około 16zł.
Flakon przypomina kobiece kształty, natomiast kolor wody i opakowania jest ciemnoróżowy. Ale pomijając ten fakt, spodziewałam się, że Live będzie kompozycją promienną, wiosenno - letnią, świeżą a dzięki niemu kobieta będzie emanować radością. Nie myliłam się.
W miarę upływu czasu subtelna słodycz ustępuje miejsca miłemu orzeźwieniu, dodającemu energii do działania. Pomiędzy nutą serca a bazową następuje moment przełomowy. Live przypomina zapach Cat de Luxe Wit Kisses marki Naomi Cambell, mam tutaj na myśli aromaty opuncji figowej, której w obu zapachach nie ma, ale za to są wspólne takie jak: czerwona porzeczka, peonia i wanilia! Niemniej jednak Live dodają wigoru, ale nie elegancji. Jeśli chodzi o trwałość to nie zamierzam narzekać. Nie ma co się obawiać jeśli się przesadzi w aplikacji. Nie twierdzę, że to super hit, aczkolwiek warto zwrócić uwagę na to pachnidło, zaczynając chociażby od testów na nadgarstku. Polecam przede wszystkim młodym kobietom. Buteleczka bardzo ładna, bo zgrabna i wielokolorowa a nazwa Live idealnie pasuje do całości. Pozostałe składniki: limonka, ananas, fiołek, drzewo sandałowe oraz piżmo. Live to nie synonim luksusu i bogactwa a radości i odświeżonej...miłości.
Flakon przypomina kobiece kształty, natomiast kolor wody i opakowania jest ciemnoróżowy. Ale pomijając ten fakt, spodziewałam się, że Live będzie kompozycją promienną, wiosenno - letnią, świeżą a dzięki niemu kobieta będzie emanować radością. Nie myliłam się.
W miarę upływu czasu subtelna słodycz ustępuje miejsca miłemu orzeźwieniu, dodającemu energii do działania. Pomiędzy nutą serca a bazową następuje moment przełomowy. Live przypomina zapach Cat de Luxe Wit Kisses marki Naomi Cambell, mam tutaj na myśli aromaty opuncji figowej, której w obu zapachach nie ma, ale za to są wspólne takie jak: czerwona porzeczka, peonia i wanilia! Niemniej jednak Live dodają wigoru, ale nie elegancji. Jeśli chodzi o trwałość to nie zamierzam narzekać. Nie ma co się obawiać jeśli się przesadzi w aplikacji. Nie twierdzę, że to super hit, aczkolwiek warto zwrócić uwagę na to pachnidło, zaczynając chociażby od testów na nadgarstku. Polecam przede wszystkim młodym kobietom. Buteleczka bardzo ładna, bo zgrabna i wielokolorowa a nazwa Live idealnie pasuje do całości. Pozostałe składniki: limonka, ananas, fiołek, drzewo sandałowe oraz piżmo. Live to nie synonim luksusu i bogactwa a radości i odświeżonej...miłości.
Subskrybuj:
Posty (Atom)