20 maja 2015 w Warszawie odbył się pokaz marki bieliźnianej Panache w ramach inauguracji jej najnowszej globalnej kampanii społecznej "Modelled by Role Models - Nowy Wymiar Piękna".
Kobiety, w których drzemie siła. Kobiety odważne, nie bojące się wyzwań, osiągające to, co nieosiągalne. Takie są Role Models, czyli wzorce do naśladowania, które tego dnia oficjalnie przedstawiła marka Panache.
Podczas inauguracji globalnej kampanii przedstawiono sylwetki sześciu kobiet, które marka Panache wybrała jako wzorce do naśladowania: światowej klasy modelka + size Marquita Pring, terapeutka sportowa Amy Hughes, brytyjska paraolimpijka Hannah Cockroft, pielęgniarka Rachel Duncombe - Anderson, brytyjska wokalistka Mica Paris. Na duży aplauz zasługuje Polka - Martyna Kaczmarek - pomysłodawczyni akcji "Dzień dla życia" zachęcającej do oddawania krwi, szpiku kostnego i organów.
Całą uroczystość profesjonalnie zorganizowano. Pokaz genialny; klimatyczny, bielizna Panache piękna i dobrze dopasowana, podkreślająca atuty modelek. Dzięki idealnemu dopasowaniu kompletów modelki emanowały nie tylko urokiem osobistym, ale pewnością siebie, odwagą, prawdziwą kobiecością. Piękno tkwi bowiem w różnorodności.
Kampania "Modelled by Role Models - Nowy Wymiar Piękna" pozwala wyrazić kobiece wartości poprzez sylwetki światowych ambasadorek. Bowiem One potrafią się dzielić swoim pięknem, dobrym sercem, duszą, robią wiele dla innych, motywują nas, aby być lepszymi ludźmi; robienie czegoś dobrego kształtuje nas. Panache pragnie inspirować więcej kobiet do bycia wzorcami do naśladowania. Samoakceptacja, zaufanie do siebie, wiara w siebie - kto chce szuka sposobów, kto nie chce, szuka powodów, a także pozytywne nastawienie czyli szukanie perspektyw, które pomogą złapać dystans - to niektóre filary wewnętrznej pewności siebie, którą uzewnętrzniają kobiety kochające bieliznę Panache. Jeśli coś robimy, osiągamy krok po kroku jakiś cel, mierzymy się z czymś, to dlatego, że wzywa nas powołanie, pewna misja, serce, wizja lepszego świata, w którym chcemy żyć. Inspiracja jest szybka jak myśl, zatem bądźmy czujne i pamiętajmy, że wewnętrzna pewność siebie to stabilny fundament dający poczucie komfortu, naturalnie widoczny na zewnątrz.
Małgorzata Potocka, właścicielka Teatru Sabat, w którym odbyła się inauguracja kampanii "Modelled by Role Models" w swojej wypowiedzi podkreślała "Wierzcie w siebie. Wierzcie w to co robicie. Nie dajcie się nigdy pokonać", zaś Izabela Sakutova, współwłaścielka firmy So Chic - jedynego w Polsce dystrybutora Panache mówiła, że "Bielizna Panache daje poczucie swobody, wolności, pewności siebie, wygody". Dodam, że umożliwia poznanie siebie, okazywanie sobie akceptacji, poczucie bycia ważną dla samej siebie. Zacznij od CZEGOŚ, nawet pozornie małego.
Panache to rodzinna brytyjska marka bieliźniana oferująca bielizną i stroje kąpielowe do miseczki K, w ciągu 30 lat istnienia zdobyła wiarygodność w branży i stała się kultową wśród klientek na całym świecie. Jako marka działająca w branży tak silnie skoncentrowanej na wizerunku zewnętrznym, dla której kluczową motywacją od zawsze jest satysfakcja klientek z poczucia komfortu we własnym ciele, czuje się odpowiedzialną za zainicjowanie zmian w dzisiejszym mainstreamowym pojmowaniu piękna, które utożsamiane jest z wizerunkiem zewnętrznym. Uwzględniając statystyki, które mówią, że 81% młodych kobiet uważa, że posiadanie autorytetu pomaga się rozwijać i zwiększa motywację, Panache proponuje nowy model kobiecych autorytetów.
Zobaczcie jak wyglądałam na evencie Panache.
Na sobie miałam tunikę Panache. Poprzez zestawienie z dzwonami i szpilkami chciałam udowodnić, że odzież plażowa nadaje się również na wielkie wyjście.