SZUKAJ NAZWY PERFUM LUB KOSMETYKÓW

Madame Perfumella Blog o perfumach i kosmetykach 2024

02 października 2017

Sephora Trend Report Jesień 2017 fotorelacja

Interesują Was nowinki makijażowe i piękne perfumy? Co w tym sezonie jest na topie? Sephora odkodowała najgorętsze trendy oraz zdradziła triki jak uzyskać zniewalające looki. Zobaczcie mnóstwo fotek prosto z galerii handlowej Arkadia!

 


W sobotę 30.09.2017 w warszawskiej galerii handlowej Arkadia odbyła się konferencja Sephora Trend Report jesień 2017, skierowana do dziennikarzy i blogerów. Spotkanie poprowadził Sergiusz Osmański - dyrektor artystyczny Sephory.



Kopalnia światowych trendów. 
Eksplozja kolorów. 
Siła zapachu.

Czym jest event Sephora Trend Report?

Sephora Trend Report jesień 2017 to cykliczna trzydniowa impreza dla miłośników kosmetyków, podczas której można...

✔ Poznać najgorętsze trendy w pielęgnacji, makijażu i zapachach

✔ Skorzystać z bezpłatnych makeupów, malowania paznokci, stylizacji włosów i brwi

✔ Otrzymać zniżki na zakupy w perfumerii Sephora

✔ Porozmawiać z beauty ekspertami w ramach urodowych konsultacji

✔ Zobaczyć z bliska medialne osoby.


Inspirujące pokazy makijaży, opowieści o nowych produktach, porady światowej sławy wizażystów - takie spotkania nie mogą się nie udać! Jesienna edycja Sephora Trend Report odbyła się w dniach 29.09 - 01.10.2017.







Trendy w jesiennym makijażu 2017. 
Marki w kolejności alfabetycznej.





Sephora: Najważniejsza jest gładka skóra i brwi czyli oprawa oczu niczym rama obrazu. Aby uzyskać nawilżenie i połysk w jednym, ekspert Sephora USA Chris Sams rekomenduje zmieszać ulubiony podkład z kremem nawilżającym.

Brwi powinny być "pierzaste" z ang. fluffy (marka Burberry też lansuje ten trend), wyczesane do góry, mieć naturalny, modny, współczesny charakter, za pomocą kosmetyków marki Sephora łatwiej jest uzyskać taki efekt.

Monochromatyczne kolory czyli ten sam kolor, ten sam odcień króluje na całości twarzy, od oczu aż po usta. Ten trend ma swoje korzenie w sezonie wiosna 2017 a teraz jest go pełny rozkwit.

Kolejnym trendem jest nowoczesny smokey eye polegającym na łączeniu kosmetyków o różnych fakturach dla uzyskania wielowymiarowości.



Burberry: Smokey eye przeniesione również na dolne powieki, pierzaste, wyczesane brwi, rozświetlona cera.


Dior: trend Top Secret czyli mocny kolor na ustach zaś bazą piękna, perfekcyjna, rozświetlona cera, brwi także mocno zarysowane.



Estee Lauder: Najbardziej spodobała mi się prezentacja Pawła Borkowskiego. Dlaczego?

Wreszcie zielone oczy są trendy.

Kolory, które idealnie podkreślą zieloną tęczówkę, dodadzą jej głębi, wyostrzą spojrzenie to: czerń, fiolety i niebieskie - kobaltowe.

Aby uzyskać elektryzujący efekt zielonej tęczówki, najpierw tuszujemy rzęsy na czarno a potem dla maksymalnego refleksu kolorem, np. fioletowym.

Według Pawła Borkowskiego każda kobieta w swojej kosmetyczce powinna mieć czerwoną pomadkę, czarną kredkę i tusz oraz perfekcyjny podkład. Nieskazitelna cera, która nie jest "tępa" czyli nie jest bardzo matowa a naturalna, satynowa, dobrze nawilżona. Zapominamy o słowie contouring a mówimy non-touring czyli lekko podkreślamy kości policzkowe, np. wklepujemy odrobinę płynnego bronzera co eksponuje je, wysuwa je na pierwszy plan a w zestawieniu z podkładem Estee Lauder Nude mamy lekki efekt glow na skórze, ładnie prezentujący się na selfie.

"Makijaż ma podkreślać atuty kobiety, ma być dodatkiem i eksponować to, co najpiękniejsze" - mówi Paweł Borkowski.



Kat Von D: niekonwencjonalny, unikalny look, rozmyte kolory, inspiracja artystami i ich obrazami.



Marc Jacobs: nude i brązy na powiekach, brązowe smokey eye, gładka cera.



Make Up Forever: naturalna, delikatna cera, satynowo - rozświetlona, wyraziste usta.


NARS: bardzo nawilżona skóra, rozświetlona, delikatna skóra, podkład nakładany opuszkami palców a nie pędzlem, graficzne, wyraziste oko, natomiast usta w stylu ombre. Styl idealny do robienia selfie.





Smashbox: ozdabianie ust (trend instagramowy), nieskazitelna, rozświetlona, bardzo świeża cera, z delikatnym efektem konturowania, zaś brwi "pierzaste", gęste, wyglądające naturalnie, wychodzą na pierwszy plan.



Benefit: stylizacja brwi w stylu ombre, przejście od jaśniejszego do ciemniejszego koloru oraz styl "pierzasty".


"Pierzaste" brwi, usta w stylu ombre, podkreślanie zielonej tęczówki fioletowym i niebieskim tuszem bądź cieniem do powiek, gładka i rozświetlona cera - to moje ulubione trendy na sezon jesienny 2017.


Podczas eventu goście obejrzeli prezentacje kosmetyków do pielęgnacji twarzy. Swoje propozycje przedstawiały marki: Filorga i Origins.







Oto kilka perfumowych nowości damskich i męskich, które miałam okazję przetestować podczas Sephora Trend Report jesień 2017 a zarazem najbardziej mi się spodobały i chciałabym mieć w swojej kolekcji. Niech te zapachy również znajdą się na Waszej jesiennej liście MUST HAVE perfum do kupienia w Sephorze.


Damska woda perfumowana Kenzo World niesie ze sobą słodycz i zmysłowość, całościowo przypomina mi zapach i smak gruszki w syropie: peonia, egipski jaśmin, czerwone owoce, ambroxan i mamy przepis na ciepła jesienno - zimową, otulającą kompozycję.


Damska woda perfumowana Jean Paul Gaultier Scandal jest skandalicznie słodka, lepka, rozpustna, miodowa. Gardenia i czerwona pomarańcza uwydatniają swoje oblicze za dnia, zaś późnym wieczorem do głosu dochodzi miód z orientalną paczulą.

Damska woda perfumowana Calvin Klein Obsessed jest połączeniem akordów zielonych i bardzo aromatycznych orientalnych, kryje w sobie m.in. (wymieniam najsilniejsze) woń owoców cytrusowych, liści fiołka, lawendy, szałwii oraz piżma i nowoczesnej a zarazem intensywnej nuty piżmowej zwanej helvetolide. Na swoim blogu opisywałam, m.in. perfumy Condradiction (tam wspominam o pierwszym spotkaniu z Sephorą Polska w latach 90tych) oraz Secret Obsession i Obsession Night od Calvina Kleina. Zajrzyjcie do tych trzech postów, jeśli lubicie tą markę.


Męska woda toaletowa Calvin Klein Obsessed po debiutanckiem zapachu Obsession z 1993 ma ogromną szansę stać się kultową za sprawą dynamicznych, ostrych, świeżych nut cytrusowych, czarnego kardamonu, pieprzu syczuańskiego otulonych akcentem żywicznym i skórzanym oraz ciepłem wanilii, ziołowo - orientalnej paczuli i ambroxanu.


Męska woda toaletowa Jimmy Choo Ice Man zawiera pobudzające, świeże akordy mandarynki, bergamotki, wetiweru, orientalnej paczuli, moc cedru i soczystą woń jabłka.


Męska woda toaletowa Paco Rabanne Pure XS jest symbolem zuchwałego piękna - świeża, intensywna, ostra, pobudzająca za sprawą zmrożonego imbiru, tymianku, cynamonu i uspokajającej nieco wanilii, dodającej słodyczy, akordów skóry, likieru i piżma.



W damskich zapachach na jesień 2017 królują akordy ciepłe, bardzo słodkie, przez które przemawia woń cytrusów, próbują przebić się chłodniejsze zioła, natomiast męskie zapachy są świeże, zimne, z ciepłym powiewem w tle, mają moc orientu, są ostre i nieprzewidywalne.


Sephora - dziękuję serdecznie za zaproszenie.

Nie mogę doczekać się już prawdziwie zimowych, gwiazdkowych trendów i jestem ciekawa czy w świecie perfumeryjnym sezon zimowy będzie równie "ciepły i słodki" jak jesienny. Na evencie na sobie miałam wspomniany podkład Estee Lauder oraz fioletowy eyeliner, aby podkreślić zielone oczy.



Kto z Was był podczas tego trzydniowego wydarzenia? Jakie perfumy najbardziej przypadły Wam do gustu? Który trend w makijażu najbardziej się Wam spodobał?







Zajrzyjcie na stronę Sephora.pl po nowości kosmetyczne i perfumowe.

29 września 2017

Brafitting Lifting piersi bez skalpela IzabelaSakutova fotorelacja premiera książki

Polki kochają piękną bieliznę, ale nie znają rzeczywistego rozmiaru biustonosza, zapominają o wygodzie a tym samym o swoim zdrowiu. Do takich wniosków doszła stanikowa stylistka gwiazd i zapoczątkowała w naszym kraju szerzenie nowej dziedziny wiedzy - brafittingu czyli sztuki dobierania bielizny. O kim mowa?



29 września 2017 w warszawskim hotelu Belotto odbyła się premiera pierwszej polskiej książki brafittingowej, pt. "Brafitting. Lifting piersi bez skalpela" autorstwa Izabeli Sakutovej - międzynarodowej ekspertki z kilkunastoletnim doświadczeniem w dziedzinie dobierania bielizny, szefowej działu marketingu i PR marek Panache, Bluebella i Soak Wash w Polsce, współwłaścicielki firmy So Chic oraz profesjonalnych salonów brafittingowych Bra Clinic.



Tuż przed spotkaniem z Izabelą Sakutovą...



Prezentacja książki.

"Brafitting. Lifting piersi bez skalpela" to swoisty poradnik odkrywający tajemnice pięknego i zdrowego biustu, odpowiadający na najważniejsze pytania dotyczące kobiecych piersi, uświadamiający, jak ważny dla zdrowia jest dobrze dobrany stanik.



Początek spoktania. Ilona Felicjańska i Izabela Sakutova.



Izabela Sakutova opowiada dlaczego zdecydowała się 
napisać książkę o brafittingu. 

Obfity biust i zły biustonosz, jeszcze w czasach szkolnych, był powodem ogromnych kompleksów i regularnych ucieczek z lekcji WF-u. Problem był mocno frustrujący, myślała nawet o operacji zmniejszenia piersi. Po wielu latach poszukiwań idealny rozmiar biustonosza znalazła podczas pobytu w Anglii. Z noszonego 75E, przeszła do świetnie dopasowanego rozmiaru 60H. Wówczas narodził się pomysł wprowadzenia brafittingu do Polski.


Dzięki tej książce...

poznacie cenne wskazówki bieliźniane - pomocne na każdym etapie życia (również porady dla nastolatek)

dowiecie się jak prawidłowo dobierać biustonosz po względem kroju z jednoczesnym dbaniem o zdrowie swoich piersi

poznacie triki jak mądrze kupować staniki, by zaoszczędzić pieniądze, czas i uniknąć niepotrzebnego stresu

panie na nowo będą mogły cieszyć się wyglądem swoich piersi, niezależnie od rozmiaru miseczki

zmienicie podejście do tego, jak czujecie się we własnej skórze, odkryjecie swoją pewność siebie, na zawsze zażegnacie problem źle dobranego biustonosza







Podczas spotkania goście byli świadkami inauguracji kampanii Dotykam = Wygrywam oraz poznali rady Izabeli Sakutowej w zakresie dopasowania biustonosza.








Zasady kampanii DOTYKAM = WYGRYWAM

"Pierwszym etapem dbania o zdrowie piersi jest systematyczna konsultacja z lekarzem oraz comiesięczne samobadanie. „Każda kobieta powinna znać swoje piersi i reagować w przypadku pojawiania się w nich jakichkolwiek zmian, których uprzednio nie było. W tym celu rekomendowane jest samobadanie piersi” - informuje prof. Tadeusz Pieńkowski, onkolog kliniczny, chirurg i prezes Polskiego Towarzystwa do Badań nad Rakiem Piersi. „Drugim krokiem jest noszenie dobrze dobranego biustonosza, gdyż stanik, który nie uwiera i nie uciska biustu to zdrowie, właściwe podtrzymanie, ochrona przed opadaniem piersi oraz poprawna sylwetka” dodaje Izabela Sakutova, reprezentująca Panache Lingerie, organizator kampanii Dotykam = Wygrywam.

W październiku 2017 oddaj swoje staniki, które są niewygodne lub których nie używasz do re(CYC)lingu w pobliskim salonie bieliźnianym (adresy sklepów na www.dotykamwygrywam.pl). Marka Panache, specjalizująca się w produkcji bielizny w rozmiarach do brytyjskiej miseczki K, w ramach kampanii daje ci wyjątkową możliwość pozbycia się źle dopasowanych staników, których noszenie może zaszkodzić zdrowiu twoich piersi. Przekaż je do re(CYC)lingu, w ramach którego biustonosze będą utylizowane przez firmę 3R Recycling Solutions. Całościowy zysk zostanie przekazany na wsparcie działań stowarzyszenia Polskie Amazonki Ruch Społeczny na rzecz walki z rakiem piersi. Za każdy oddany stanik otrzymasz KUPON O WARTOŚCI 20zł na zakup nowego, wygodnego i dobrze dopasowanego biustonosza z oferty marek Panache". Informacje ze strony http://www.dotykamwygrywam.pl/o-kampanii


Samobadanie piersi. 
Jak prawidłowo zbadać swoje piersi?



Więcej zdjęć z eventu...










Najnowsza kolekcja bielizny Panache.



Zachęcam do odwiedziń facebookowego profilu Izabeli https://www.facebook.com/izabelasakutova - Tam znajdziecie więcej informacji na temat książki, mnóstwo porad i prezentacje kolekcji Panache.